Cliëntenservice

De Wijngaerd heeft een breed aanbod van woon-, welzijn- en zorgvormen. Wanneer u meer wilt weten over wat de Wijngaerd voor u kan betekenen, kunt u contact opnemen met het Cliëntservicebureau. Het Cliëntservicebureau is namelijk het startpunt voor uw oriëntatie.

Meer informatie direct via e-mail ontvangen?





Contact opnemen
Klik hier

Bereikbaarheid

Het cliëntservicebureau is bereikbaar op het volgende telefoonnummer, mailadres en de volgende (werk)dagen:

Telefoonnummer: 06-23417112
Mailadres: csb@dewijngaerd.nl

  • Maandag van 8.30 tot 12.00
  • Dinsdag van 8.30 tot 12.00
  • Woensdag van 8.30 tot 12.00
  • ​Donderdag van 8.30 tot 12.00

Eerste kennismaking

De medewerkers van het Cliëntservicebureau kunnen in overleg met u een eerste kennismaking plannen. Zij kunnen ook bij u thuis langskomen. Vaak zijn ook uw naasten aanwezig bij dit gesprek. Dit is een goede manier om inzicht te krijgen in uw situatie. Daarna kan een goede inschatting gemaakt worden welke woonomgeving, welzijnsvorm(en) en/of zorg u nodig heeft.

Centraal aanspreekpunt

De medewerkers van het Cliëntservicebureau zijn uw centrale aanspreekpunt. Zij weten wat de mogelijkheden binnen de Wijngaerd zijn. Het Cliëntservicebureau kan u informeren over wachtlijsten, begeleidt uw indicatie-aanvraag en regelt uw rondleiding. De medewerkers staan altijd voor u klaar en zoeken samen met u naar een antwoord op uw vraag.